top of page

Külastus Delfi Meediasse

“Selleks, et saada parimaks pead sa tegema ekstra sammu” 



MTÜKi liikmetena oli meil hiljuti võimalus külastada Eesti suurimat meediaorganisatsiooni Delfi Meedia. Külastus pakkus võimalust piiluda meediatööstuse telgitagustesse ja küsida küsimusi otse allikalt. Meid võtsid vastu peatoimetaja Urmo Soonvald, juhatuse esimees Argo Virkebau ja äriarenduse direktor Piret Põldoja. Kahetunnine külastus möödus linnulennul, täis põletavaid küsimusi ja tudengeid inspireerivaid tähelepanekuid vastuvõtjate karjäärist ning elukogemusest. 



Pildi autor Cesslyn Pass


Delfi Meedia tugev missioonitunne


Külastusest jäi enim kajama, kui eesmärgile orienteeritult ja motiveerituna nad kogu üksusena tegutsevad. Nende missioon on teenida demokraatiat ja seda absoluutselt igas valdkonnas ja uudises, mida nad kajastavad. Meediatööstuse demokraatilist seisukohta näevad nad  kui võimalust vähendada korruptsiooni ja hoida riiki stabiilsena. Vaba meedia olemasolu on tänapäeva ühiskonnas kriitilise tähtsusega, et olla väljas endast nõrgemate eest ja levitada kontrollitud, sõltumatut ja faktipõhist infot. Seda kõike võimaldabki meile ajakirjanduslik vabadus, milles Eesti on maailmas kuuendal kohal. Selle võimalikkuseks on tehtud rohkelt reforme ja seda aaret tuleb iga hinna eest hoida. Delfi Meedia soovib olla igas aspektis sõltumatu ja kallutamatu meedia organisatsioon. 


Delfi Meedia toodab igapäevaselt ka artikleid Vene Delfi platvormile, mida toetab rahaliselt küll riik, kuid äriliselt see ettevõttele tulu ei too. Siiski tehakse seda suure pühendumuse ja õiglustundega, jagades kõigile soovijatele ja vene keelt kõnelevatele inimestele võimalust olla kursis kvaliteetse ja kallutamata infoga. 


Lugedes Delfi meediaportaali, on lugejale võimaldatud mitmekesine inforuum, pakkudes erinevaid vaatepunkte ja valdkondi. Delfi Meedia on rangelt vältinud kogu esilehe muutmist 100% personaliseerituks, see võimaldaks küll kasumi numbrit oluliselt suurendada, kuid nad ei soovi, et lugeja kaoks enda mulli ja tarbiks vaid ühelaadseid uudiseid. Nende eesmärk on eristuda ja pakkuda lugejale mitmekülgset infot ja võimalust oma arvamust kujundada kõigi osapoolte seisukohti arvestades ja teades. 


“Kõik edukad inimesed on julged, aga kõik julged inimesed ei ole edukad”


Delfi Meediast jäid kajama väga inspireerivad mõtted edukusest ja pingutamise tähtsusest. Edu ei tule pooliku pingutamisega, see nõuab vähemalt algfaasides lolli pingutamist. 

Selleks, et olla parim, olla edukas, pead sa tegema ekstra sammu - loed ühe raamatu rohkem, õpid ühe tunni kauem, kuulad tähelepanelikumalt. Kõik ekstra annab sulle mingil hetkel elus eelise kõigi teiste ees. Sa oled panustanud rohkem, tead rohkem, oskad paremini. Selleks, et saada parimaks, peab midagi loovutama, aga kõik panustatud pingutus toob elus mitmekordselt tagasi. Anna endast parim, tee oma tööd hästi ja sind märgatakse, kui ei märgata, oled sa lihtsalt vales ettevõttes. 

“Ärge kartke eksida”, rõhutas peatoimetaja Urmo Soonvald. Eksimine on inimlik ja tähtis on vigadest õppida, neid mitte korrata ja alustada uuesti. Juba seda tehes oled sa jõudnud nii palju kaugemale ja oma eesmärkidele lähemale.




Fun Facts


  • Delfi Meedia konkureerib lisaks suurtele meediaväljaannetele ka Facebooki, Tiktoki ja Youtubega

  • Delfi omab digitellimuste topis esimest kohta Eestis

  • Illustratsioonide loomiseks kasutatakse AI abi

  • Üks kasumlikumaid väljaandeid on “Maaleht”

  • Igapäevaselt on neil kohtus vähemalt 15 juhtumit

  • Käive on umbes 35 miljonit eurot


Suur aitäh Delfi Meediale meid võõrustamast ning lisaks pandi meile südamele, et ülikooli teaduslikest saavutustest ja avastustest soovitakse väga kirjutada. Nii et kui on mõni uuenduslik ja huvitav projekt, siis Delfi soovib seda kindlasti kajastada. 


Teie ettevõtete külastuste projektitiim

bottom of page